FANDOM

Jedi jestem. Ścieżką Mocy podążam.
Minch  źródło

@@@

Które ciało niebieskie lśni blaskiem jaśniejszym niż osobliwość? Które jest ukryte przed oczami postronnych, ale potężniejsze niż wszystko inne?
Darth Guile  źródło

@@@

Jeśli ci się spieszy na dół, wyskocz przez okno.
Hego Damask do innego Muuna  źródło

@@@

Wszyscy jesteśmy istotami o dwóch twarzach, rozdzielonych przez Moc; skazanymi na wieczne szukanie naszych ukrytych tożsamości.
Shassium  źródło

@@@

Pani kapitan, doceniam zainteresowanie moją osobą ze strony pani oraz pano załogi, ale sądzę, że znacznie prościej będzie, jeśli uda nam się porozmawiać przez chwilę w cztery oczy. Wyłącznie celem zawarcia porozumienia.
Darth Plagueis do Ellin Lah  źródło

@@@

Znakomita większość Muunów to tchórze! Ich bronią są kredyty.
― PePe Rossh  źródło

@@@

Dla nas, czerpiących z Mocy, zwykłe życie jest zaledwie iluzją. Liczą się tytlko te nasze czyny, których dokonamy w służbie ciemnej strony Mocy.
Darth Tenebrous  źródło

@@@

- Hańbisz swoje dziedzictwo i swoją broń, Jedi. Mogłeś użyć... Mocy, żeby nakłonić nas do spełnienia twojej woli. Nie tylko byłem tego świadkiem, ale doświadczyłem tego na własnej skórze...
- Jeśli masz tak słabą wolę w takim razie nic mi po tobie, Klatooinianie.
Wandau i Darth Plagueis źródło

@@@

Pod tym hasłem mam zapisanych wiele pozycji. Jedna z nich definiuje Sithów jako starożytną sektę zgłębiającą Moc, podobnie jak Jedi, jednak kierującą się przy tym innymi pobudkami.
11-4D  źródło

@@@

Czy magister Damask jest głuchy, czy może słabuje na umyśle?
Qayhuk do Larsha Hilla  źródło

@@@

- Znam tę roślinę. Jest trująca.
- Owszem. Ja jednak dopilnuję, żebyś nie umarł.
Darth Venamis i Darth Plagueis po pojedynku

@@@

Podobnie jak ruchy tektoniczne strącają głaz do rzeki, na zawsze zmieniając jej bieg, tak los wyznacza tych, ktorzy - wstępując w nurt Mocy - zmieniają bieg historii. Ty do nich należysz.
Darth Tenebrous  źródło

@@@

Od dawna podejrzewałam, że masz dar, który jest też udziałem moim i twojego ojca. Teraz jestem tego pewna. To dziwna, cudowna moc, Hego, a ty masz ją w znacznym stopniu. Twój ojciec, podobnie jak ja, całe życie strzegł tej tajemnicy jak oka w głowie. Chcę, żebyś mi przyrzekł, że nie będzieszo swoich zdolnościach rozmawiał z nikim poza ojcem i mną. Kiedy podrośniesz, ta moc przyda ci się wielokrotnie, teraz jednak musisz zachować wiedzę o niej dla siebie.
Matka Hega Damaska  źródło

@@@

Jesteś krwią z naszej krwi, Hego, ale nie możemy wychowywać cię dłużej jako naszego potomka. W istocie należysz do niego... kiedyś zrozumiesz dlaczego.
Caar Damask  źródło

@@@

My, Sithowie, jesteśmy niewidzialnym ruchem oporu. Jesteśmy mrocznym widmem. Kiedyś Sithowie przywdziewali zbroję. My nosimy peleryny, ale dzięki temu, że jesteśmy niewidoczni, Moc jest w nas potężniejsza. Im bardziej skrycie będziemy działać, tym więcej wpływów zyskamy. Dopełnimy naszej zemsty nie otwartą walką, ale działając w ukryciu, potajemnie roznosząc zarazę.
Darth Tenebrous  źródło

@@@

Czy jest lepszy sposób na zamknięcie kręgu niż poprzez naśladowanie działań Sith'ari?
Darth Tenebrous  źródło

Dodałem przecinek przed "ale" w cytacie Caara Damaska.